Serwis

Długie lata doświadczeń i eksploatacji naszych stołów wykazały, że są one praktycznie „nie do zdarcia” (bezusterkowe) i ich żywotność przekracza znacznie 10 lat.

95% zgłoszeń serwisowych stanowią elementy napędów elektrycznych. Siłownik elektryczny jest elementem kupowanym przez nas u dystrybutorów tych urządzeń i w związku z tym nie mamy wpływu na jego bezawaryjność, aczkolwiek wybieramy producentów o najwyższej renomie na świecie (siłowniki ulegają często awarią czysto mechanicznym – np. zerwany przez nieuwagę kabel, pęknięta obudowa przez uderzenie itp.). Przez wiele lat używaliśmy napędów firmy Linak, niestety 5 lat temu zmieniła się struktura właścicielska firmy, co zaowocowało znacznym osłabieniem jakości, do tego stopnia, że zmuszeni byliśmy z nich zrezygnować. Obecnie używane przez nas napędy firmy Powergate, są najmniej awaryjnymi napędami jakie kiedykolwiek używaliśmy. Jedna usterka na 500 wyprodukowanych stołów.

W związku z powyższym bardzo Państwa prosimy, zanim zgłosicie usterkę siłownika, o sprawdzenie czy wszystkie wtyczki są wciśnięte w swoje gniazda i czy któryś z kabli nie nosi znamion uszkodzeń mechanicznych.

Wszystkie stare modele siłowników, które się zużyły możemy zastąpić nowymi, potrzebujemy tylko dokładne dane siłownika, który Państwo posiadacie, żeby dopasować długość. Poniżej zamieszczony jest cennik siłowników i ich akcesoriów.

Inną częścią, która może wymagać wymiany jest tapicerka, której zużycia niestety nie da się zapobiec w ciągu lat pracy i wystawiania jej na różne przeciążenia i rozciągnięcia. Zużycie to jest procesem naturalnym i niestety nieodwracalnym. Jednakowoż wymianę takiej tapicerki przy dobrej jej konserwacji przeprowadzić można raz na kilka lat (mamy bardzo mało zapytań na ten temat).

Oferujemy wykonywanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych – poniżej został zamieszczony ich cennik.

INFORMACJA DLA KLIENTÓW, KTÓRZY ZAKUPILI TAPICERKĘ TYPU TUNDRA I PANDORIA PLUS:

  • W załącznikach znajduje się lista dopuszczonych przez producenta śrdoków do dezynfekcji. W przypadku stosowania innych preparatów reklamacje nie będą uwzględniane.
  • Dedykowane środki do dezynfekcji można zakupić m.in. na allegro.

   

Zlecenia dotyczące czyszczenia:

Aby długo cieszyć się skajem, należy czyścić go regularnie. W tym celu należy używać ciepłego, delikatnego roztworu mydła i ściereczki z mikrofibry lub miękkiej szczotki ręcznej.

Plamy spowodowane przez oleje, smary i barwniki muszą być usuwane natychmiast.

Ne należy stosować żadnych agresywnych środków czyszczących, rozpuszczalników organicznych lub preparatów (np. środków do polerowania, środków do czyszczenia chemicznego).

Należy pamiętać, że plamy spowodowane przez dżins lub inne materiały są wyłączone z jakiejkolwiek gwarancji producenta.


W razie awarii, pytań lub innych problemów dotyczących sprzętu prosimy o kontakt:

Listownie
„SUMER” Sp. z o.o.
ul. Kaszubska 1
45-323 Opole

E-mailem na adres
biuro@sumerline.pl

Telefonicznie
+ 48 733 795 823 (dział serwisowy)
+48 500 116 382 (biuro)


Poniżej zamieszczamy cennik części wymiennych w formatach pdf: